Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
MaxMember

Cu tine,pentru tine,ca si tine

Membru Bizoo de 11 ani.
0
0 stars: Fara rating
0 pareri

Motocoasa de spate Efco DSH 5000BP (Back Pack)

0 stars: 0.00 din 0 pareri

2350 lei Lei
Pe stoc
Da
In stock
Descriere
Caracteristici tehnice:
Oleo-Mac extinde gama cu noile motocoase usoare din seria H, concepute pentru uz casnic si pentru micii proprietari, pentru a oferind un compromis ideal intre performanta si pret. Motocoasa de spate Efco DSH 5000BP este similara cu varianta Oleo-Mac BCH 500BP, are inglobate solutii tehnice similare cu cele ale modelelor profesionale: ambielaj din trei piese din otel forjat, piston cu doi segmenti, cilindru cromat, tija de antrenare din otel de diametru de 8mm ghidata de 6 bucse cu autolubrefiere, motorul prins de cadrul de otel al rucsacului prin 3 amortizoare de vibratii, performanta ridicata, consum redus de combustibil si emisii scazute de noxe (Euro 5).
Avand un cuplu motor foarte bun, care se conserva si la turatii scazute, Efco DSH 5000BP isi pastreaza performantele si cand vegetatiile sunt dificile. Bobina de aprindere este de tip DIGITAL, controlata electronic (cu moment de aprindere variabil), asigurand o pornire mai usoara si performante maxime, garantand o ardere constanta si uniforma si economie de combustibil sporita. Filtrul de aer din hartie, de dimensiuni generoase, se poate intretine usor si este bine fixat de un capac cu garnitura de etansare si cu doua suruburi.
Rezervorul de benzina semitransparent ajuta la aprecierea cantitatii de combustibil si este protejat eficient de o aparatoare de metal. Toba de esapament din inox este protejata de un grilaj care se poate indeparta separat, pentru inspectarea si intretinerea rapida a tobei. Pornirea la rece se face prin actionarea parghiei de soc si a pompitei de amorsare de pe carburator. Demarorul de tip ?Easy Start?are un elastostart care usureaza foarte mult efortul de tragere la pornirea utilajului si nu mai este nevoie de acea smucitura specifica motoarelor 2T.
Butonul de Start/Stop de pe tubul de transmisie este de tip "Always On", adica nu ramane pe pozitia "Stop", ci sare inapoi pe pozitia "Start", evitand astfel posibilitatea de a "ineca" motorul la pornire.
Trimite mesaj
Din Gura in Gura